23.5.13

SNEAKERS LOVE

"Shoes are boring, wear sneakers."


Som I kan se, så er dagens indlæg bygget en smule anderledes op end normalt. Fremover vil de blive som forrige indlæg, men dagens indlæg ville blot fungere bedre på denne måde.
Som mange af jer ved, så er jeg jo verdens største sneakers-pige, og ejer da også omkring 8 par. I dette indlæg har jeg valgt at sætte fokus på mine tre yndlings par sneakers. Det var svært at vælge ud, men jeg er kommet frem til tre par som alle er forskellige og dejlige på hver deres måde:


Mine bordeaux converse som jeg fik i konfirmationsgave har nærmest groet sig fast på mine fødder. De er simpelthen så flotte, og som stor converse-fan kan sko som disse jo bruges i alle tilfælde. 


Mine Adidas L.A. Trainers er også en kæmpe favorit. Jeg havde lidt svært ved at finde mig til rette i dem, men nu syntes jeg bare at de er SÅ lækre. Faktisk kan de også være gode at bruge til idræt, selvom de selvfølgelig ikke er en desideret sportsko.


Så er der jo også mine fuldstændig vidunderlige Vans Old Skool. De har været mine i et par måneder nu, og er simpelthen et ægte vidunder af sko. De kan virke ret store og klodsede, men når bare de er stylet rigtigt, så passer de faktisk til alt lige fra skole til fest.


Ja dette var blot et lille indtryk af min sneakers-samling. Nu venter jeg bare på at vejret bliver godt igen, så jeg kan begynde at style dem med mit sommertøj. Ud fra disse tre par må jeg nok vælge conversene som mit yndlingspar.

Hvad er jeres yndlings sneakers mærke?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar