6.5.13

SUMMER, SUNSHINE AND SMOOTHIE

"Today is going to ROCK! (repeat 3 times and then go make it happen)"





Hold nu op hvor er vejret dog bare skønt! Nu kan man vist godt tillade sig at sige, at det rigtigt er blevet sommer var' - i morgen skal jeg helt klart indvie shortsene, for første gang i år. Idag har jeg haft MG-prøve i matematik, og eftersom at jeg virkelig ligger i bund i matematik, var jeg ret så nervøs for prøven. Men det gik faktisk overraskende godt (af hvad jeg selv føler), og jeg tror helt klart at det gode vejr har været en af grundende. Efter skole tog jeg et smut forbi Matas, for at bytte en gave (I skal nok få at se hvad jeg købte, på et tidspunkt), og derefter var det bare hjem og sidde på altanen. Der fik jeg skudt lidt outfit-billeder, som nok kommer op i morgen. Jeg kølede også mig selv ned med en lækker jordbær-smoothie, og da min lillesøster kom hjem, blev det da også lige til en omgang Vildkatten med hende. Nu vil jeg øve lidt engelsk-fremlæggelse til i morgen (wish me good luck!), og måske lave et indlæg til senere idag.

Har I også nyt det skønne vejr idag?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar