5.5.13

MY BIRTHDAY

"Every year on your birthday, you get a chance to start new."




I tirsdags (D. 30 april) var det min fødselsdag, og jeg fyldte 15 år - yay! Jeg havde en super dejlig dag, som startede med morgensang og hygge. Derefter tog jeg i skole for første gang siden før lockouten - jeg havde nemlig Blå Mandag om mandagen, hvor de fleste andre startede i skole. Efter en lang dag i skolen med lykønskninger osv, tog jeg hjem for at mødes men min mor og lillesøster, og vi tog så sammen ind til byen, for at bytte lidt konfirmationsgaver (I skal nok snart få mine konf-gaver at se). Da vi kom hjem derfra fik jeg gaver, og derefter tog vi på en super lækker restaurant og spiste aftensmad - så sådan forløb min fødselsdag så.
På ovenstående billeder kan I se mine gaver, som bestod af et løbesæt fra Hunkemöller (i form af lange bukser og en t-shirt), tre body-soaps fra The Body Shop, et armbånd og en fin lille æske fra en kunstner der samarbejder med afrikanske kvinder (armbåndet og æsken er altså håndlavet af afrikanske kvinder) og til sidst en bog om Modstandsgruppen Hvidsten.

Hvad syntes I om farverne på løbetøjet?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar