3.5.13

BLUE MONDAY

"We may act like immature idiots. But at least we're having fun."

Café-hygge og Chai Latte i lange baner (lækker mobil-kvali)

Ubeskrivelig lækker brunch!

Søde piger! (Lea og Sophia)

Gokart res!
Lækre Gokart-piger!

Som mange andre, havde jeg i mandags Blå Mandag. Den blev holdt sammen med hele min klasse, og det var en skøn dag. Vi startede morgenen ud med brunch på en lækker café, og derefter tog vi ud for at køre Gokart. Det var utroligt sjovt, og fedt at køre stærkt - der kommer vist en rigtig vildkat (og konkurrence-menneske) op i mig, når først jeg er på sådan en bane. Efter et par timers Gokart, tog vi hjem hver for sig for at slappe af om eftermiddagen. Jeg tog hjem sammen med Emma, hvor vi bagte kage og gjorde os klar til restaurant-besøg om aftenen. Da det så blev aften-tid, mødtes vi så med klassen igen, på en fin restaurant, hvor vi spiste lækker mad, snakkede og hyggede. Og da vi alle var propmætte, tog vi hjem til mig, hvor vi bare hyggede lidt og sådan - og så var den skønne Blå Mandag gået.

Nogen af jer der har holdt Blå Mandag, og hvad har I lavet så?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar