1.5.13

MIN KONFIRMATION

"All you have to do in life is go out with your friends, party hard, have fun, and look twice as good as the bitch standing next to you."


















Her er så en omgang billeder, fra min skønne konfirmation i fredags. Den var helt klart en af de bedste dage i mit liv, og når sådan en dag bliver fejret sammen med familie og venner, ja så bliver det jo ikke bedre!
Stedet hvor vi holdt det, hedder MUHZ, og ligger et sted på Østerbro. Hele festen forløb perfekt, med sjove taler, lækker mad, gode gaver, høj musik og festlig dans. Og også kirken om formiddagen gik helt fint. Så nu er jeg officielt "trådt ind i de voksnes rækker" - det føles dog stadig ikke sådan, haha.

Med hensyn til at vise mine konfirmationsgaver her på bloggen, har jeg tænkt mig at dele indlægene op, så I ikke får det hele smidt i hovedet på en gang - lyder det som en god idé?

Nogen af jer, som er blevet konfirmeret?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar