28.4.13

I'VE BEEN AWAY - SORRY!

"I'm sorry"


Hej med jer! Som nogen nok har bemærket, har jeg været en del væk fra bloggen, her de sidste par dage. Det skyldes simpelthen, at jeg i fredags blev konfirmeret, og igår brugte det meste af dagen på at efter-sove efter en vild konfirmations-fest. Og derfor har jeg så ikke kunne nå at få indlæg op her på bloggen. Jeg vil i løbet af de næste par dage poste indlæg omkring min konfirmation (billeder fra festen), og også lave et par indlæg omkring mine gaver. Med hensyn til gave-indlægene, vil jeg dog vente til jeg har fået købt mig et spejlreflekskamera, så jeg kan få taget nogle ordentlige billeder af alle de fine gaver.
Jeg håber at I alle har haft nogle lige så skønne dage her på det sidste, ligesom jeg har. Og at de af jeg som også er blevet konfirmeret på det sidste, også har haft nogle skønne konfirmationer.

Hvordan har de af jer som er blevet konfirmeret's konfirmationer været?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar