24.4.13

NEW SANDALETTER

"The No. 8 rule of a lady: Keep your heels, head, and standards high."


Se hvad jeg i weekenden fik bestilt hjem. Ja du har gættet rigtigt, det er nemlig disse super flotte sandaletter fra H&M. Men for mig er det ikke blot et par nye sko, det er nemlig også mit aller første par høje hæle. Og med disse sko, kan man da virkelig sige høje hæle. For disse sko er nemlig med 3 cm. plateau og 13 cm. hæl - hvilket sammenlagt med min normale højde, giver mig en højde på 183,9 cm.
Da jeg så disse sko i imiteret ruskind med lukning på anklen og peep toe, må jeg indrømme at det dog kun var kærlighed ved andet blik. For da jeg så dem første gang, syntes jeg at de virkede ret klodsede og store, men efter at jeg fik dem på og gået lidt rundt i dem, inde i H&M, var jeg sikker på at de skulle med hjem. Jeg regner med at de får en stor plads på mit nye værelse, når det engang er færdigt.
På billedet ovenover, kan der nederst til venstre også ses skoen, blot i en anden farve, nemlig lys lilla/mint. Jeg syntes også at skoen kan være flot i de farver, men jeg må nok se i øjnene, at et par sorte sko holder bedre i længen, og også passer til mere af mit tøj.
Skoen er lige nu på udsalg i H&M, og koster derfor kun 200 kr. i stedet for 349,- Men heldig som jeg er, havde jeg en rabat-kupon til H&M, hvor jeg fik 25 % rabat, hvilket vil sige at jeg fik disse sko til kun 150 kr. Det syntes jeg er et utroligt godt køb. Så nu er der ikke andet at gøre, end at vente på at disse små babyer kommer hjem.

Hvad syntes I om disse sandaletter?

Knus Nikoline

2 kommentarer:

  1. de er lige noget for mig :D

    http://etsofieliv.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha de er virkelig også lige noget for mig! ;-)

      Slet