6.5.13

KONFIRMATIONS-GAVER #1

"... and he watched her take off her make-up and wondered why she even put it on."


Tre håndcremer fra The Body Shop - Wild Rose, Hemp Hand og Almond Hand.

Mine to første Chanel-neglelakker i de mest vidunderlige sommer-farver! Jeg er utrolig glad for dem, og kan ikke vente med at komme ud og flashe  mine negler i solen, med de skønne farver på.

Lidt forskelligt make-up, en mini solcreme, gavekort og et lille spejl.

Så er første indlæg omkring mine konfirmations-gaver på banen. Jeg har valgt at dele mine gaver op i tre kategorier og tre indlæg, og de to andre får I så på et andet tidspunkt. Første indlæg her, omhandler skønhed (hvis man kan sige det sådan). Specielt glad er jeg for de to Chanel-neglelakker som jeg fik, da jeg syntes at de har nogle super fine sommer-farver. Og også de tre håndcremer fra The Body Shop er jeg helt vilde med - dem kan jeg virkelig anbefale! Udover det, fik jeg også et gavekort til Matas og lidt forskelligt make-up og sådan derfra.

Hvad syntes I om tingene?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar