7.5.13

HERE COMES THE SUN

"Be so happy that when others look at you they become happy too."




Sikke en hot dag det har været idag - solen har jo været helt oppe og runde de 21 grader! Jeg fik idag fremført min engelsk-fremlæggelse, hvilket sådan set gik fint nok. Jeg fremlagde om Guns and Violence, med underemnet The school shooting at Sandy Hook Elementary School, og hold nu helt op hvor er det bare en barsk historie - jeg fik næsten tårer i øjnene, da jeg stod og fortalte klassen om det. Ud over det, fik jeg også min historie-stil tilbage idag, hvilket betød et stort 10-tal til mig - og så var jeg glad resten af den dag. Da vi så fik fri, besluttede nogle af pigerne og mig, at fejre at vores fremlæggelser var vel overstået og at sommeren endelig er kommet, med is fra en ny lækker Italiensk isbutik der er kommet på Østerbro - og derefter tog vi et smut forbi Brumleby, hvor vi follede os ud som små børn, og lege og klatrede rundt på en legeplads. Og nu sidder jeg så her på min altan, med solen lige i hovedet, og nyder at jeg ingen lektier har til i morgen.

Hvordan har jeres dag været idag?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar