7.5.13

PRESENTS FOR MY BODY

"Focus on what your body needs, not what it wants."

Body Lap Scrub Glove // Citrus Bodylotion // Citrus Saltbodyscrub // Chanel Neglelak Black Satin



Var et smut forbi Matas en af dagene, hvor jeg fik købte mig lidt godter med hjem. Jeg har længe gerne ville prøve en saltbodyscrub/sugarbodyscrub, og så fik jeg altså købt denne med citron. Til den købte jeg et par Body lap scrub gloves og en bodylotion med samme duft som budyscrub'en. Og sidst men ikke mindst fik jeg også endnu en Chanel-neglelak med hjem til samlingen, som nu er oppe på hele tre styks.
Jeg har allerede brugt både bodyscrub'en og bodylotion'en et par gange, og jeg må sige at begge dele er virkelig effektive. Bodyscrub'en giver blødere hud, opstrammer og genopbygger hudens smidighed og beskytter hudens barriere. Og så er en bodylotion jo altid god som et lille finish.
Neglelakken har jeg faktisk ikke prøvet endnu, men jeg har kun hørt gode ting om den, og glæder mig til at få lagt et fint lag på neglene.

Hvor køber I jeres bodyscrubs henne?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar