8.5.13

INSTAGRAM FOR THE WINS

"Life is too short to always play it safe. So forget the risks and take the fall. If it's worth the risk, then it's worth it all."


Så skulle vi da have et indlæg fra instagram igen. Disse billeder beskriver meget godt mit liv, her det sidste stykke tid. Jeg har nemlig både bagt oreo-muffins til min fødselsdag, gået i mine nye sko, spist en masse lækker mad med veninderne, drukket bunkevis af smoothies i det gode vejr, ligget i det grønne græs og slikket sol, skudt billeder med mit nye kamera, spist alt for meget is og ikke mindst blevet konfirmeret. Jeg er storforbruger af Instagram, og jer som følger mig kan nok også godt se, at jeg opdatere tit. jeg syntes nemlig at det er en fed måde at fortælle folk hvad man laver, via billeder. Og så elsker jeg jo at fotografere, hvilket bare gør denne lille app endnu bedre.

Kan jeg finde jer på instagram?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar