10.5.13

ONE DIRECTION CONCERT TONIGHT

"I'd rather be a boy and play with paper plans, than be a man and play with a women's heart." - Niall Horan


Wuhuu, så står den på One Direction-koncert i aften! Jeg har nu gået rundt i et år, og ventede på at denne dag skulle komme, hvor jeg skal til 1D-koncert. Det er stadig ikke gået op for mig, at jeg om ca. 7 timer står og fyrer den max af til de dejlige drenges musik. Om et par timer tager jeg ind til Forum med Lea, som jeg skal til koncerten med, og så skal der ellers bare skrålles igennem og hygges inden dørene åbner og musikken går i gang. Men ud over at varme op til koncerten i aften, er disse ekstra weekenddage blevet brugt på arbejde, lektier, sove, Friends-maraton og gæster. Nu vil jeg stenen over lidt skrigende One Direction-fans i TV, og så må I høre om koncerten i morgen.

Ses vi til One Direction-koncerten i aften?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar