12.5.13

KONFIRMATIONS-GAVER #2

"Accessories are important and becoming more and more important every day."


Flet-ring fra Jane Kønig.

V-ring fra Jane Kønig.

Simpel ring fra NORR.

Øreringe fra veninde.

Hjemmelavede armbånd fra familie.
Øreringe fra NORR.
Så er anden omgang af mine konfirmations-gaver her. Denne gang er det alle de fine smykker som jeg var så heldig at få, som er i fokus. Jeg kan faktisk ikke sætte fingeren på en af tingene som min yndlings-smykke af disse, da jeg virkelig er glad for dem alle. Jeg er selvfølgelig utrolig glad for af have fået hele to Jane Kønig-ringe, men samtidig er jeg også utrolig glad for ringen og det sorte par øreringe fra NORR. Armbåndende jeg har fået, er hjemmelavet af en fra min familie og syntes bare at de er så fine, og så passer de vildt godt sammen i farverne, og til sidst er øreringene i den blå æske en gave fra min veninde, så de betyder selvfølgelig også rigtig meget for mig - alt i alt skønne gaver, hvis jeg selv skal sige det.

Hvilket smykke kan I bedst lide?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar