16.5.13

PICTURES FROM THE WEEKEND

"Cheers to the freakin' weekend."









Lidt forskellige billeder fra min weekend, som bla. andet har stået på tur til Fredensborg slot, fødselsdag og så selvfølgelig One Direction-koncert (har desværre ikke lige et billed på min computer, fra koncerten..).
Fredag var jeg som sagt til 1D-koncert, hvilket var den bedste oplevelse nogensinde. Lea og jeg tog ind til Forum omkring kl. 16.30, hvor vi blandt andet så drengene spille fodbold og fik snakket en masse med andre søde 1D-fans. Da koncerten først var igang, var der ikke meget stilhed i salen men derimod masser af pigeskrig, skøn musik og lækre drengestemmer - alt i alt kan den dag/aften beskrives som den aller bedste i mit liv!
Lørdag efter den vilde koncert, tog jeg en tur til Fredensborg slot sammen med min familie, hvor vi gik en lang tur i regnvejret og spiste is (for sommer er det jo). Og søndag holdt jeg familie-fødselsdag, hvilket var super hyggeligt. Min mor og jeg bagte en utrolig lækker kage, med mandler og råcreme, og jeg bliver simpelthen nødt til at dele opskriften med jer snarest muligt (det er forresten den kage på det næst sidste billed, med alle bærene oven på).

Hvordan har I det? - nyder I sommeren?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar