17.5.13

KONFIRMATIONS-GAVER #3

"Start everyday off with a smile. At least it's a good start."


T-shirt fra Zalando.

Converse All Star Ox i bordeaux

Adidas L.A. Trainer

Friends-box med alle ti sæsoner.

Så er vi nået til sidste indlæg omkring mine konfirmations-gaver, som er indlægget med ting og sager. Hele to nye par sko blev det til til min konfirmation, både et par Adidas L.A. Trainer, og et par Converse All Star Ox i bordeaux. Begge par bliver allerede gået flittigt til, og passer bare perfekt til alt, i de farver som de har. Udover det fik jeg også en T-shirt af min veninde, med det amerikanske flag på og som passer perfekt sammen med de bordeaux converse. Og sidst men ikke mindst er der så the ultimate friends box! - endelig fik jeg boxen med alle ti sæsoner af friends (som jo er min absolutte yndlingsserie). Den er virkelig blevet brugt flittigt imens jeg har ligget syg, og jeg bliver aldrig træt af at se det.

Hvad syntes I om de forskellige ting?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar