18.5.13

NEW PANTS IN ACTION

"I'm staring at my closet full of clothes but I still have nothing to wear..."

Hættetrøje - H&M // Tee - Ganni // Bukser - H&M // Sneakers - Converse

Syntes at det var på tide med et outfit her på bloggen. Jeg ved godt at det ikke er verdens bedste billed, men eftersom at solen valgte at forlade os, var det svært at få et billed i godt lys - men som man jo siger, bedre end ingenting. Outfitet består af mine nye bukser som jeg købte forleden dag, en basic t-shirt, hvide converse og en dejlig varm hættetrøje. I kender vel alle de dage hvor man ikke orker at skulle til at tænke over hvad man har på, og hvor det derfor som regel bare ender med at man tager sine yndlings basic ting på - sådan en dag var det for mig, da jeg iførte mig dette outfit.

Hvad syntes I om outfitet?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar