14.5.13

A BLUE OUTFIT OF THE DAY

"Fashion has to reflect who you are, what you feel at the moment, and where you're going. It doesn't have to be bright, doesn't have to be loud. Just has to be you."

Jeans - Deres // Bluse - H&M // Sneakers - Converse // Ring - Jane Kønig






Så fik jeg endelig taget mit sammen til at lave et nyt outfit-indlæg. Mit outfit består af rimelig basic stykker tøj, men jeg syntes alligevel ikke at det bliver på den kedelige måde. Jeg er blevet helt vild med bukser med lidt opsmøj omkring anklerne, og jeg syntes at det er en fin overgang fra lange bukser til shorts. Sammen med mine bukser har jeg tilsat en blå bluse, som er en af mine absolutte yndlings-bluser. Den er i tyndt bomuld, og er perfekt kun med en top indenunder, når vejret er så godt som det jo har været her på det sidste. Og for så at pifte det meget blå outfit op, havde jeg valgt at tage mine bordeaux Converse på, og så min guld flet-ring fra Jane Kønig.

Hvad syntes I om outfitet?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar