9.4.13

UPS - USED MONEY AGAIN

"Take me shopping and I'm yours."





Som jeg fortalte tidligere, så var jeg i torsdags på en lille shoppetur ved strøget. Egentlig skulle jeg bare med Sophia ind og finde Blå mandags tøj til hende, men jeg endte alligevel også selv hjem med lidt. Jeg havde skrevet en mini indkøbsliste over hvad jeg skulle have, så jeg ikke købte noget ubrugeligt, bare for at bruge penge. På min liste stod der læderjakke eller fest-kjole, men som I nok kan regne ud via billederne ovenover, så holdt den liste ikke længe. For som hvilken anden pige, bliver jeg helt ustyrlig når jeg først står i en tøjbutik, haha. Så derfor blev det nogle helt andre ting, som jeg endte hjem med.

Hvid basic t-shirt - Den hvide t-shirt købte jeg gennem det nye Eurowoman. Det var en gave som man fik med når man købte bladet, på grund af deres 15 år's fødselsdag. Så selvfølgelig måtte jeg da have fat i det blad. T-shirten kan både fåes i grå og hvid, og jeg er glad for at jeg endte hjem med den hvide. De er fra Ganni, og er af super lækker kvalitet - for kun 65 kr. syntes jeg at det er et godt køb.

Sort jakke med sløjfer - Den sorte jakke er faktisk primært købt på grund af den hvide t-shirt. Jeg prøvede den i H&M, og faldt pladask for den. Jeg syntes personligt at den kan styles til alle former for bukser, med blot en basic hvid eller sort t-shirt/top indenunder. Den kostede mig 249 kr. men jeg fortryder slet ikke købet.

Hvad syntes I om mine nye køb?
Hvordan ville I style tingene?

Knus Nikoline

4 kommentarer:

  1. Godt det ikke kun er mig, der bliver helt ustyrlig så snart jeg står i en tøjbutik :D
    Jeg kan godt forstå du valgte T-shirten i hvid, og den er jo perfekt til jakken. Jeg er vild med sløjferne :D

    - Knus Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha det må vist være en svaghed, som de fleste piger har ;D
      Ja der var også sløjferne på jakken, der overtalte mig det sidste til at købe den :-)
      - Knus

      Slet
  2. Sikke nogle lækre køb, og jeg er helt vild med den jakke! :D

    - Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak - det er jeg virkelig også ;-)
      - Knus

      Slet