10.4.13

OLIVIAS KONFIRMATION

"Don't look for happiness, create it."

Den smukkeste konfirmant - søde Olivia!
Smukke piger - Johanne og Clara Sofie!
Søde Clara Sofie!
Jeps, that's me!
Lækre gaver!
Smukke Hannah!

Som jeg fortalte i dette indlæg, var jeg i lørdags til konfirmation. Egentlig troede jeg slet ikke, at jeg var inviteret, da jeg ikke havde fået en invitation. Men det viste sig, at jeg var inviteret alligevel, men at min invitation bare var gået galt i posten. Så jeg skyndte mig i kirke kl. 13.00 for at se de smukke konfirmanter, fra bla. mine parallelklasser, blive konfirmeret, og derefter tog jeg hjem for at gøre mig klar. Dog skulle jeg først på arbejde, inden festen, så jeg måtte stå i fint festtøj og rense kaffemaskine og andet - men heldigvis uden nogen uheld. Derefter tog jeg så til konfirmation hos Olivia, sammen med mine tre andre børnehaveveninder (jeg kender også Olivia fra børnehaven). Vi havde en super hyggelig aften, hørte sjove taler om Olivia, fik god mad og så dansede vi til langt ud på natten. Jeg havde sammen med Johanne, givet Olivia en rigtig fin parfume fra Calvin Klein. Og udover det, fik hun også en masse penge, items fra '& Other Stories', et spejlreflekskamera, en guitar, øreringe og andet lækkert - nøj hvor jeg glæder mig til, at det bliver min tur om 18 dage.
Så alt i alt verdens bedste aften!

Har I været til nogen konfirmationer i år?
Skal I selv konfirmeres?

Knus Nikoline

2 kommentarer:

  1. Anonym05.49.00

    Tillykke til dig og Oliva med jeres konfirmation :-)

    SvarSlet