10.4.13

RIMMEL LONDON - LASTING FINISH 080 BLACK CAB

"A woman is helpless only while her nail polish is drying."






Så blev det tid til endnu en anmeldelse her på bloggen. Denne gang er det af min neglelak fra Rimmel London, kaldet Lasting Finish 080 Black Cab. Som I kan se på billederne ovenover, så er det en neglelak der virkelig holder godt i længden. Jeg har kun haft min på i fire dage, og den ser stadig nogenlunde ud som da jeg lagde den på i lørdags - men det kommer selvfølgelig også an på, om man bidder negle eller laver andet, som måske kan påvirke at neglelakken hurtigere ryger af. Noget jeg specielt godt kan lide ved Rimmel Londons børster, er at de har en super god størrelse, der gør at neglelakken ikke splatter ud over det hele, men at den derimod holder sig inden for neglens størrelse. Dog kan et lille problem ved deres neglelakker være, at de er meget 'tynde', og at de derfor minimum skal have to lag - men i forhold til deres holdbarhed, gør det jo ingenting.

Hvad er jeres favorit neglelak-mærke?

Knus Nikoline

2 kommentarer:

  1. Flot anmeldelse! Bruger Depend lakker, de er billige og gode xD

    Kig gerne forbi med ris eller ros:)
    http://sarahriisager.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have! Jeg bruger for det meste også Depend lakker, for som du selv siger, de er billige og gode - tror jeg ejer omkring 15-20 stk. Depend lakker ;-)

      Jeg kigger forbi!
      - Knus

      Slet