11.4.13

TUMBLR FOR THE WINS

"Dear girls, you are beautiful, no matter what you think of your reflection."






Jeg syntes at det var på tide med et indlæg omkring tumblr. Som mange andre, og især bloggere, fik jeg for lidt tid siden lavet mig en tumblr (billederne ovenover, er fra min tumblr). Det var min veninde der hjalp mig med at lave en, og i starten vidste jeg ikke helt hvad jeg skulle bruge den til. Men efter at jeg er kommet ind i hele "tumblr universet", syntes jeg at jeg har fundet min stil på tumblr, og også mine emner. Min tumblr er egentlig bare reblogs af billeder jeg syntes er fede, men dog mest med et præg af mode. Jeg kører den sort/hvide stil, og jeg syntes at jeg har fået sat en god personlig stil på min tumblr. Ligesom Instagram, er tumblr for mig, endnu en slags blog bare i billeder - uha, jeg er helt vild med TUMBLR! I kan finde min tumblr lige her.

Hvad syntes I om tumblr?
Hvad hedder I selv på tumblr (hvis I har en)?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar