12.4.13

YESTERDAY'S FUN

"In life you never lose friends, you just find out who your real ones are."

Smukke Clara Sofie, og udsigten over byen.

Den flotte udsigt ud over København.

Clara Sofie og min's faste bestilling på caféer - Nachos (denne gang med kylling) og lemonade ;-)

Bordeaux Nail Polish - 30 kr // Donut - 25 kr.

Lidt billeder fra dagen igår. Igår brugte jeg det meste af min lockut-dag sammen med sødeste Clara Sofie. Jeg startede dagen ud med at blive svært skuffet over vejret - hvor blev den sol af, som jeg lige havde fundet mine solbriller frem til? Men efter lidt muggeri, tog jeg over til Clara Sofie og vi cyklede sammen ind til byen. Vi var taget ind til strøget for at finde en konfirmationsgave til vores fælles veninde, og vi fik da også vadet et godt stykke op af strøget, for at finde noget. Udover gave, fik jeg også selv købt lidt for et rabatkort på en 50,- som jeg havde til H&M. På ovenstående billed kan I se, at de 50 kr. blev brugt på en bordeaux neglelak fra H&M og en donut til håret.
Da vi så var færdige med vores største gøremål, besluttede vi os for at finde en hyggelig café et sted derinde af. Og vi gik derfor rundt i de små gader og stræder, der snor sig rundt i København. På et tidspunkt endte vi  ved Rundetårn, og vi besluttede os derfor for at gå en tur derop, inden caféen. Selvom vejret var rigtig dårligt igår, var udsigten deroppe fra stadig utrolig flot - man kan jo se ud over hele København! Til sidst endte vi så med at slå os ned på Café Dalle Valle, hvor vi som altid, bestilte en gang nachos til deling og en virkelig lækker frozen-lemonade.

Idag har den bare stået på en del hjemmetræning, og lidt forskellige gøremål - jeg må sige, at jeg nyder lockouten fuldt ud.

Hvad har I fået de sidste par dage til at gå med?
Kunne I tænke jer at se neglelakken i aktion?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar