17.4.13

EVERY SUMMER HAS IT'S OWN STORY

"Just the smell of the summer can make me fall in love."

Hygge i Fælledparken!
Smukke Sophia!
Vi byder sommeren velkommen med lækker is!

Jeg undskylder virkelig at der har været lidt stille på bloggen, her de sidste par dage. Men jeg har simpelthen været på farten hver dag. Idag føler jeg endelig at sommeren er kommet! Solen skinder, fuglene kvidre, byen summer og isen smelter - bedre tegn på sommer kommer der vist ikke. Idag har været noget af en dag. Jeg startede dagen ud med at gå til frisøren, for at tale om konfirmationshår - I kan tro at det bliver fint. Derefter smuttede jeg hjem igen, hvor min veninde lå og sov. Vi spiste så morgenmad, og derefter tog vi op og svømmetrænede. Men der var simpelthen så mange mennesker, at det føltes helt klaustrofobisk. Så vi ændrede planer, og tog derfor en tur på strøget (og inden da, var vi et smut forbi vores skole, for at hente bøger, hvis nu lockouten pludselig stopper) På strøget købte Sophia gave til en veninde, og vi gik generelt bare lidt rundt i butikker- og jeg fandt de flotteste sko i H&M, som jeg bestiller hjem i morgen. Derefter cyklede vi hjem, for så at tage op og spise is og fejre at sommeren endelig er kommet. Derefter cyklede vi en tur i Fælledparken, hvor solen bagte på os som aldrig før. Og som en dejlig slutning på dagen, cyklede jeg til dans, hvor der blev trænet godt igennem - vi skal jo optræde på lørdag, så der skulle virkelig øves.

Hvordan har jeres dag været idag?
Nyder I også det gode vejr, lige så meget som jeg gør?

Knus Nikoline

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare nogle skønne "sommer"billeder :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Vi må bare håbe at det gode vejr fortsætter, så der kan blive skudt flere dejlige sommer-billeder ;-)

      Slet