19.4.13

10 FACTS

"Take me as I am or watch me as I go."


1. Da jeg var 13 år, fik jeg tilbudt at komme på et konkurrence-svømmehold, men valgte at sige nej tak.

2. Jeg er en planlægger, forstået på den måde at jeg hurtigt bliver stresset, hvis jeg ikke har styr på mine planer og sådan.

3.  Jeg er mellembarn - det er der både fordele og ulemper ved.

4. Jeg er utrolig klodset.

5. Jeg har verdens værste stedsans, og alligevel er Geografi mit yndlingsfag.

6. Jeg er synæstetiker. Det vil sige at jeg ser ting i farver. Det er svært at forklare, og det er ikke hele tiden at det sker. Men f.eks. kan uge-dagen mandag være blå, navnet Sophia være rødt m.m. 

7. Jeg er 173,9 cm. høj - en af grundene til at jeg altid går i sneakers, og ikke højhælede.

8. Jeg har en vane med altid at rydde op og gøre rent, når jeg bliver nervøs.

9. Jeg vil beskrive mig selv mere som en drenge-pige, end en pige-pige.

10. Jeg bliver utroligt rød i hovedet når der sker noget pinligt for mig, eller jeg rødmer - og det sker desværre alt for tit..

Hvad syntes I om denne slags indlæg?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar