21.4.13

H&M - THE NEW ICONS

"An iconic woman has a classic style, a good heart and confidence - that's what makes her beautiful."


Nogen af jer har måske allerede set disse fire smukke kvinder, hænge rundt omkring på forskellige reklameplakater for H&M. Det er nemlig de fire kvinder på billedet ovenover, som har været inspiration til H&M's nye kollektion The New Icons. Kollektionen er netop kommet i butikkerne, og da jeg var derinde forleden dag, måtte jeg virkelig holde godt fast i mine penge, for ikke at komme til at bruge dem alle på det nye flotte tøj - den nye kollektion er nemlig noget helt særligt. Det er for en gangs skyld en kollektion for alle, forstået på den måde, at jeg personligt syntes at man kan finde noget til alle stile og typer. Samtidig er de fleste ting i den nye kollektion til en rimelig pris, ligesom resten af H&M's tøj, og dog er der nogle enkelte ting som ligger i den lidt dyrer ende. For nogle af tingene er nemlig af ægte ruskind eller læder, og derfor bliver man nødtil at hoste op med lidt flere penge, hvis man er til de fine sager. Men uha da, kollektionen er helt klart et kig værd!

 Jeg har på en lille collage, samlet nogle af mine yndlingsting fra den nye kollektion. Den skøre top i midten, fangede mit blik med det samme, men dog er det ikke en jeg selv ville købe. Derimod vil jeg med glæde kaste mine penge efter den super flotte taske, guld-armbåndet og de sorte shorts.

Hvad syntes I om H&M's nye kollektion?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar