30.3.13

OUTFIT FROM ANOTHER DAY

"Fashion is what you buy, Style is what you do with it."

Buksedragt - Moss Copenhagen // Hættetrøje - H&M // Sneakers - Vans Old Skool // Øreringe - Jane Kønig (de kan dog ikke ses på det første billed)
Mine stjerneøreringe fra Jane Kønig (jeg undskylder mine meget røde øre)
Mine yndlingssko for tiden, nemlig mine dejlige Vans Old Skool.

Så kom det outfit jeg havde lovet jer, endelig op her på bloggen. Outfitet jeg havde valgt at iføre mig i mandags, bestod af min dejlige buksedragt, min bordeaux hættetrøje, mine Vans Old Skool og så mine søde stjerneøreringe.

Kombinationen af tøjet i dette outfit faldt jeg pladask for. Den grå buksedragt sammen med hættetrøjen, syntes jeg giver et super fedt look. Det giver et afslappet streetlook, som bliver brudt af de meget fine og afslappede øreringe. Og med de rå og samtidig flotte sneakers til, kan jeg ikke andet end at være tilfreds med dette outfit.

Hvad syntes I om outfitet?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar