26.3.13

WALKING, TALKING AND SMILING

"Best friends are the people in your life that make you laugh louder, smile brighter, and live better."




Som jeg fortale om i dette indlæg, var jeg igår sammen med den sødeste Emilie. Vi gik en dejlig lang tur rundt om søerne på Østerbro, og endte faktisk et sted inde ved byen (omkring Tivoli). Når solen skinder så smukt, så kan man jo ikke snyde sig selv for ikke også at komme ud i det dejlige forårsvejr. Vi købte sandwich og varm kakao, og så spankulerede vi afsted med kameraet i hånden, og dejligt selskab af hinanden. På vejen fik vi skudt lidt outfit-billeder, som jeg egentlig lovede jer at vise idag. Men jeg syntes at det fortjener et indlæg for sig selv, og I må derfor vente lidt, med at se hvad jeg havde iklædt mig i solens stråler igår.

Har I nogle idéer/ønsker til fremtidige indlæg?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar