31.3.13

HAPPY EASTER!

"I have always loved the beach. The smell of the salty water, the wind in my face, the gentle roar of the waves all combine to create a sense of peace and calm."





God påske til hele folket! Lidt billeder fra mine dejlige dage i sommerhus. Ja, som sagt har jeg siden onsdag været i sommerhus. Det har været fem virkelig skønne dage, væk fra alt - både larm, veninder, og alt andet der hører med til hverdagens stress. Jeg har bare været sammen med familien, gået lange ture i skoven, samlet muslingeskaller ved stranden (noget der skal bruges til min konfirmation, men det kan I høre mere om på et andet tidspunkt), spist verdens bedste (og koldeste) is, shoppet en smule (det får I ikke at se nu, da jeg skal lave et særligt indlæg omkring mine køb), set en masse gode film, spist lækker mad, og alt i alt bare slappet mega meget af.

Idag vente jeg så hjem til skønne Østerbro igen, efter påskefrokost hos mine bedsteforældre. Det er dejligt at være hjemme, men også stressene, da jeg har en meget lang uge foran mig. Godt nok får vi jo nærmest en hel ekstra uges ferie, på grund af lockout, men dog er min kalender allerede booket helt op for den kommende uge. Veninde-aftaler, shopping, konfirmations-indkøb, arbejde og andet skønt - uha jeg glæder mig!

Hvordan har jeres påskeferie været?
Er I også glade for endnu en hel uges ferie, på grund af lockout, eller?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar