5.3.13

KONFIRMATION

"Lad dig ikke overvinde af det onde, men overvind det onde med det gode."


Jeg lovede jer i dette indlæg, et indlæg omkring mine konfirmationskjoler. Som jeg har fortalt endte jeg i søndags hjem med to kjoler, selvom jeg selvfølgelig kun skal have en på på dagen. De er begge to rigtig skønne kjoler, og det var også derfor at jeg ikke kunne beslutte mig, da jeg stod der i prøverummet med den ene og den anden på. Det er derfor at jeg deler dem med jer, da jeg godt kunne tænke mig at høre jer, hvilken af kjolerne I bedst kan lide, og hvilken I syntes jeg skal beholde?

Jeg hælder lige nu mest til den hvide, da den sidder rigtig fint på mig. Og så syntes jeg også at det er den af dem, som er mest konfirmations-agtig. Den er en smule kort, men samtidig rigtig fin. Hvis det bliver den jeg vælger, skal den helt klart styles med et par hvide Converse Ox.
Jeg er også rigtig glad for den hudfarvede kjole (den ser lyserød ud på billedet) da den er fin på en afslappet måde. Jeg er specielt vild med det blonde på overdelen, og oppe ved halsen. Hvis det ender med at blive denne kjole, vil jeg umildbart style den med et par bordeaux Converse Ox, eller et par sorte stilletter.

Hvilken af kjolerne kan I bedst lide?
Kunne I tænke jer at se kjolerne på?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar