18.2.13

The Shoe!

"She wears high heels, I wear sneakers."

Jeg har længe været på udkig efter et par nye sko. Mange forskællige par, stil-arter og farver er gået igennem mine tanker, og jeg har nu, efter længe overvejelse, fundet frem til The Shoe! Skoene jeg snakker om, er de mega fede sneakers der kan ses på billedet oven over. De er fra mærket Vans, og går under navnet Suede/Canvas Old Skool Black. For mig var det virkelig kærlighed for første blik, da jeg så disse super fede sneakers. Jeg har aldrig ejet et par Vans før, og jeg syntes derfor at det var på tide nu. Jeg er spændt på at se hvordan jeg kan matche skoene ind i mine outfits, men jeg tror på at det kun kan blive godt.
 
Hvad syntes om skoene fra Vans?
Kunne I tænke jer en collage med nogle forskællige idéer til måder at style outfits med disse sko?
 
Knus Nikoline

2 kommentarer:

  1. Elsker dem! De var så fine til dig søde Niko! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Taak søde, og kan da kun sige i lige måde! De der sorte adidas du prøvede var seriøst også bare for nice, og klædte dig vildt godt! <3

      Slet