19.2.13

Fucking thoughts

"In 2013, I hope you love a littl bolder, laugh a little louder, stand a little taller, be a little braver, dream a little bigger, and make the world a little brighter."
 
 
Jeg har nu i længere tid gået og overvejet et par ting med hensyn til bloggen. Vi er nu ordentligt inde i 2013, og jeg syntes at det er på tide med en mindre renovering af bloggen. Jeg har derfor efter nøje overvejelse, besluttet mig for at jeg vil lave lidt om her på siden. Min søde veninde Emilie (Hun har en super lækker blog lige her) har afsat tid af til at hjælpe mig med et nyt design, og jeg ser virkelig frem til at få det lavet. Jeg er stadig en smule i tvivl, da jeg på den ene side syntes at det nuværende design er ret fedt, da der ikke er mange blogge der har det samme. Men jeg syntes ikke rigtig at jeg kan gøre det personligt nok, og jeg kunne derfor godt tænke mig at høre hvad I syntes. Skal jeg beholde designet som det er nu, eller skal det laves helt om og måske blive mere personligt? Jeg skal være sammen med Emilie på torsdag, så der vil højst sandsynligt være nyt design på bloggen fra torsdag aften af, hvis jeg tager springet.
 
Skal designet laves om, eller skal jeg beholde det, som det er nu?
 
Knus Nikoline

2 kommentarer:

  1. Rigtig flot nyt design! vil du følges? :9 hvis ja så bare smid en kommentar på mit seneste indlæg :) fint billed

    amaienl.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du have! Tjekker din blog med det sammen :)

      Slet