21.2.13

NEW DESIGN

"Another month. Another year. Another smile, another tear. Another summer and winter too. But there can never be another friend like you."



Så har jeg endelig taget chancen og fået lavet mit design om her på bloggen. Jeg syntes allerede at det er blevet meget mere personligt, og jeg håber også at I kan lide det. Idag har jeg været sammen med skønne skønne Emilie, ejer af den super lækre blog EMILIE. Vi fik lavet en ny sensation, da jeg idag fik smagt min første McFlurry nogensinde. Ganske lækkert, og lige til den søde tand. Vi fik også skudt lidt outfit billeder, som I vil få at se i morgen, og ellers gik resten af dagen ellers bare med bloggin, snak og total tøse-hygge. I morgen er det weekend, og jeg starter musical op på min skole. Vi skal øve hele weekend fra 10:00 - 18:00 frem til onsdag ca. og jeg vil derfor på forhånd undskylde, hvis der ikke vil være den store bloggin her på bloggen i de dage, men jeg vil prøve så godt jeg kan.

Hvad syntes I om mit nye design?
Glæder I jer også til weekend?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar