22.2.13

OUTFIT OF THE DAY

"Style is a way to say who you are without having to speak."




Cardigan - H&M // Buksedragt - H&M // Strømpebukser - Pieces // Sneakers - Converse // Ringe - Vila

For et par uger siden, fandt jeg denne super lækre buksedragt gemt inde i mit skab. Jeg har haft den i et par år, men har aldrig rigtig kunne finde en måde at style den på. Jeg har nu endelig fundet ud af hvordan dette vidunder skal sammensættes med resten af mit tøj, og outfitet på de ovenstående billeder er så resultatet.

Jeg kan virkelig anbefale at skaffe et stykke tøj som dette, da denne buksedragt både er god om vinteren og om sommeren. Den er syet af meget tyndt stof, og den kan derfor være meget kold om vinteren. Men på sammen tid, kan den være rigtig god til engang i mellem, at pifte de ellers mørke outfits op, som man jo går med her i vintermånederne.
Om sommeren kan den være super god hvis man lige skal en tur på stranden, og gerne vil have noget over sig på vejen. Ellers er den god til generelt bare at hygge rundt i, når det er varmt udenfor.

Hvad syntes I om buksedragten? Kan I lide outfitet?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar