25.2.13

SO SORRY!

"Have you ever wondered if there's someone who thinks about you when they can't sleep? Or smile at just the mention of your name? What if there's a person that thinks thoeworld of you, and you've never noticed them?"

Blot et par ego-billed for at indlæget ikke skulle blive så tomt at kigge på.
Jeg vil starte dette indlæg med verdens største undskyldning, for hold da helt op hvor har jeg været en dårlig blogger de sidste par dage. Men grunden til det problem er, som jeg har skrevet tidligere, at jeg øver musical på min skole i disse dage. Vi har øvet fra 10.00 - 18.00 siden fredag, og i morgen står vores første forestilling for publikum klar til at blive vist. Vi skal spille generalprøve for en skole udefra, og senere for halvdelen af skolen. Onsdag er det samme rutine, blot for anden halvdel af skolen og om aftenen for forældre. Vi spiller Bøllebob, og jeg er blevet tildelt rollen som den lettere forvirrede og naive klasselærer Fru. Basse. Det er en af hovedrollerne, og jeg er derfor en smule nervøs for i morgen. Kryds fingre for mig!

Men jeg lover selvfølgelig at rette op bloggeriet, når jeg er færdig med musical. Har et par indlæg i ærmet, som jeg glæder mig til at blogge til jer.

Hvordan har jeres uge været indtil videre?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar