26.2.13

READY FOR SUMMER

"I like my money right were I can see it.. hanging in my closet."




Modtog idag to pakker fra posthuset. Den ene var lille og blød, og den anden stor og hård. I kan nok godt gætte jer til, at der i den lille bløde, var indpakket den super søde bikini, som I ser på de øverste billeder. Det er første gang i mange år, at jeg køber mig en bikini til den følgende sommer. For da jeg jo er en rigtig svømmepige, bruger jeg normalt bare min svømmedragt til at svømme i om sommeren, men i år syntes jeg at det var på tide med en bikini, så jeg kan blive rigtig flot brun når jeg rejser til Italien til sommer. Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg kan lide mønsteret på den, men jeg tror at det vil være flot til sommer, når man er blevet brun. Og så elsker jeg detaljen med det sorte flet i kanterne.

Den store og hårde pakke gemte på et par super dejlige par Vans Old Skool. Jeg har længe været på udkig efter et par nye sneakers, og som jeg også skrev i et tidligere indlæg, er jeg faldet pladask for de super fede Vans sko. Jeg kan virkelig godt lide den lidt mere rå stil de har, og jeg har allerede en masse outfits i ærmet.

Hvad syntes I om bikinien og skoene?
Kunne I tænke jer at se nogle outfit-idéer til skoene?

Knus Nikoline

3 kommentarer:

  1. Jeg synes bikinien er helt vildt sød og sommeragtig! Jeg er vild med farverne og mønstret :)

    - Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du have, er også blevet gladere for mønsteret efter jeg har kigget lidt på det ;)

      Slet
  2. Tak søde Ida, og tak igen søde Ida! <3

    SvarSlet