5.2.13

My favourite accessories

"The best accessories a girl can have are her best friends."



De tre skønne piger, Nikoline, Emilie og Sophia.
Jeg var idag sammen med mine skønne piger, Nikoline, Emilie og Sophia. Vi købte coffee to go, og gik en dejlig lang tur rundt om søerne, der strækker sig fra Østerbro til indre København. Vejret var total gråt i gråt, og isen på søerne ligger stadig som et tykt lag. Jeg er ved at være godt træt af det danske vintervejr. Nogen gange brænder solen dejligt igennem på himlen, og andre gange kan den slet ikke få lov til at strække sig så meget som en milimeter ud mellem skyerne. Men når jeg så er sammen med mine dejlige veninder, er det som om alt andet bare er ligemeget, og jeg er i en hel anden vidunderlig verden.

Lige nu spiller den søde Panamah i mine øre, med hendes sang DJ Blues, imens mine fødder summer af efter den dejlige gåtur og shopping tidligere. Jeg har været på kort shopping med Sophia idag, og vil i morgen indvige jer i mit nyeste køb.

Har I haft en god start på endnu en lang uge?
Alle billeder er taget af dejlige Emilie (tjek hendes blog Le Chocolat)

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar