6.2.13

Be happy, eat cake

"Let's face it, a nice creamy Chocolate Cake does a lot for a lot of people, it does for me."
Jeg kan mærke, efter et jeg har fået job i en 'kage-café', at jeg er begyndt at bage mere derhjemme. Jeg er ikke blevet mere vild med at eksperimentere med forskællige opskrifter, og den slags ting. Nej jeg er nærmere bare blevet endnu mere vild med generelt at bage, og spise kage - slemme mig. Men findes der noget bedre end en hyggelig dag med høj musik, tøsehygge og en hjemmebagt kage i ovnen? Det syntes jeg i hvert fald ikke, og det er nok også derfor at jeg de sidste par dage, har bagt hver gang jeg har tilbragt min dag med mine dejlige veninder. På billederne ovenover er et godt eksempel på bagehygge. Det er fra i mandags, hvor jeg tilbragte dagen sammen med min navnetvilling og super skønne veninde Nikoline. Vi bagte ægte gammeldags chokoladekage, og pyntet den i fine farver med masser af glasur og krymmel.

Jeg lovede igår at jeg ville vise jer mit nyeste køb. Men dag jeg ikke har kunne tage nogle gode billeder idag, må I vente endnu en dag eller to med at få løftet sløret, for min nye lækre sag.

Knus Nikoline

2 kommentarer:

  1. He he, det er skønt når man bliver "mærket" af arbejdet på den måde. :-)

    Jeg har en konkurrence kørende på min blog, om et par skønne øreringe fra Annlil. Kig forbi, hvis du har lyst!
    http://www.rikkesunds.dk/2013/02/konkurrence-annlil-reringe.html

    Knus!
    www.rikkesunds.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil meget gerne tage et kig forbi din blog :-)

      Slet