3.2.13

Is this right for me?

"If you don't want me now, don't miss me later."
Så er jeg endelig landet på sjællandsk jord igen. Min familie og jeg tog idag en køretur til Fyn, og hjem igen. Men bare rolig, der var et formål med den lange tur. Jeg har nemlig fået plads på Oure Sport og Performance's efterskole i 2014/2015. Jeg skal der over i 10. klasse, på linjen teater. Idag var jeg så der over til et intromøde/introdag sammen med alle dem fra dans, musik, teater og golf-linjerne, også kaldet de fire performancelinjer som de har der over. Skolen ligger på Fyn i byen Oure, og som inspektøren fortalte, er skolen faktisk større end selve Oure by. Da stedet både indeholder efterskole, højskole og gymnasium.

Jeg ved egentlig ikke rigtig hvad jeg skal fortælle om, med hensyn til det jeg oplevede der over idag. For jeg har selv ikke rigtig fået tænkt det hele igennem, og min krop summer stadig en del, efter jeg har set stedet hvor jeg efter folkeskolen skal tilbringe et helt år af mit liv. Jeg er stadig ikke helt fast besluttet på at det er det jeg skal, når folkeskolen er slut. Men indtil vidre glæder jeg mig utrolig meget, og er virkelig spændt!

Kender i Oure efterskole, eller en af de andre former for skole som de har der over?
Hvordan her jeres oplevelse af stedet været, hvis I har været der?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar