9.2.13

Music speaks for me

"That moment when you hear a song and every word describes your situation perfectly."

Da jeg vågnede i morges, var dette syn det første jeg mødte. Sneen daler endnu i hele København, og faktisk gør det mig ikke noget. For findes der noget bedre end alle de glade smil fra folk, som man ser når de render rundt der ude i sneen? Det er som om at selv voksne bliver til små børn, når først der er blevet spredt snefnug over alt. På grund af sygdom, er jeg ikke den første der trækker i støvlerne og springer ud i sneen. I stedet har jeg begravet mig i flere projekter, her på mit værelse. Det gamle X-factor band Alien Beat Club har skrevet sangen My Way, og lige nu spiller den i mine øre. Jeg har ingen relation til bandet, men alligevel kan jeg ikke lade være med at sætte mig ned, og ligge øre til deres tekst. Den siger mig noget helt særligt, noget jeg ikke helt kan finde ud af hvad er. Måske er det i virkeligheden fordi den beskriver en smule nogle af de tanker og fustrationer der går igennem mit hoved her for tiden, alle de ting jeg ikke selv kan sige. Jeg begynder mere og mere at tro på, at Music exists to speak the words we can't express.

Hvilken sang beskriver jeres humør, tanker, følelser eller andet, lige nu?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar