10.2.13

Fotos = Memories

"Memories. They are the only thing that remains the same, even when feelings fade, places change and everyone walks away."
Husk at følge mig via instagram - niko1d

Der er nu noget helt særligt over billeder. Der findes nogle helt uvurderlige minder i de billeder man går og tager. Forleden aften sad jeg og kiggede mine gamle foto-albums igennem, og jeg fandt en masse fra da jeg var lille. På mange af billederne var jeg sammen med venner, veninder eller familie, og det fik mig til at tænke på hvor fantastisk sådan et stykke papir med farve på, kan være. For når jeg engang går ud af folkeskolen (det tænker vi ikke på) så vil jeg altid have mine venner og veninder med mig, og alle vores minder samlet på fotografier. Og jeg vil på den måde kunne huske tilbage på alle vores gode, sjove, mærkelige, nederen, sørgelige og random stunder.

Billederne ovenover er fra min instagram. Instagram er, på sammen måde som bloggen her, blevet en form for min dagbog - blot i billeder i stedet for tekst. Jeg elsker instagram, da man har mulighed for at leje med billeder på forskellige måder, men også fordi man kan følge med i andres liv ud fra fotos. Mit navn på instagram er niko1d, og I kan finde min instagram lige her.

Har I instagram, og hvis ja, hvad hedder I så derpå?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar