11.2.13

Snow everywhere

"Sunshine is delicious, rain is refreshing, wind braces us up, snow is exhilarating; there is really no such thing as bad weather, only different kinds of good weather."










Ankom igår til vores sommerhus, sammen med familien og Nynne. Det var ikke blodt kulden der slog mod os da vi trådte ud af bilen, men også den friske vind fra vandet og den meter høje sne. Der overdriver jeg måske lidt, for i virkeligheden er der kun faldet 6 cm, men i lille Danmark er blodt en cm. jo meget. Jeg hoppede med det samme i mine støvler, og begav mig ud i haven for at tage nogle smukke billeder, da jeg syntes at sne simpelthen er noget af det smukkeste man kan tage billeder af i naturen, og endnu bedre bliver det, når solens stråler skinder igennem træerne på samme tid. Jeg har nu overtrukket mine kolde fusser med et par dejlig varme striksokker fra matas, og sidder med en kop te i hånden foran brændeovnen, mens jeg lytter til Nynnes latter, når hun sidder der ved siden af mig og ser Paradise Hotel - Pernille derfra kan man sku altid grine lidt af. Om lidt skal vi spise fastelavnsboller, og i aften tror jeg at den står på hygge, Dicte og måske en god film at falde i søvn til.

Hvordan har jeres første officielle feriedag været?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar