16.1.13

Udsalg!

"Being single doesn't mean that you're weak, it means that you're strong enough to wait for what you deserve."
Alle disse items på denne collage er fra Nelly.com, og er alle nogle ting jeg kraftigt overvejer at købe.
Selvom vi er halvvejs gennem Januar, er der stadig god tid til januar-shopping og udsalg. Jeg har personligt ikke fået udnyttet udsalget så meget, men overvejer kraftigt at forkæle mig selv lidt med noget nyt tøj, eller et par nye sko. Jeg har passet meget på med ikke bare at fyrre alle mine penge af på alt muligt uduligt, bare på grund af de lave priser. Og mit råd til jer er helt klart også lige at stoppe op, og tænke over om det man køber på udsalg (fordi det er billigt) egentlig er noget man kan bruge langt ud i fremtiden? Men hvis vi nu skal snakke udsalg, så har jeg fundet et par hjemmesider/butikker, hvor der især er meget udsalg. Og også udsalg på de virkelig gode varer. Blandt andet har Nelly.com lige nu kæmpe udsalg på rigtig mange gode varer, og det sammen gælder H&M, der dog ikke har lige så stort et udvalg på deres udsalgsvarer. I Quintess har de lige nu op til 50% på det meste af deres tøj og alle deres andre lækre ting. Januar måned er jo ikke kun et godt tidspunkt at opfriske sin garderobe, men også en god lejlighed til at tjekke de værse møbelbutikker ud efter gode ting til billige priser. I Ilva kører de lige nu op til 50% på mange varer, og i Ikea kan du også være heldig at finde gode boligtilbehør til få penge.

Hvad er jeres næste udsalgskøb?
Var dette indlæg noget hver, eller skulle jeg ha' fundet på noget andet?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar