19.1.13

Saturday Night Fever

"Livet er et pudslespil der skal samles. Nogle brikker bliver væk undervejs, mens andre altid er til at finde."
Æblemuffins - se opskriften her.
Så blev det endelig weekend, og en dejlig en af slagsen. Denne weekend er blevet brugt og skal bruges på at slappe 100% af. Jeg har idag været en tur på gaden med min mor og kigge på tøj og den salgs ting. Jeg fandt en ultra fed sweatshirt i Vero Moda, men valgte dog ikke at tage den med hjem, da jeg hellere ville bruge min løn på andre dejlige ting. Og heldigvis for det - for jeg fik nemlig købt en super dejlig buksedragt i Moss Copenhagen. Den er lang, grå og virkelig dejlig at have på. Den fortjener et indlæg for sig selv, og derfor må I vente med at se den til i morgen.

Lige nu sidder jeg der hjemme, og har gæster på besøg. Som sagt har idag været en ultra slapper-dag, med shopping, bagning og hygge. I aften skal jeg på restaurant med bedsteforældrene, og i morgen står den på lektier, lektier, lektier.

Hvordan er jeres weekend? Nyder I den?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar