13.1.13

Sun on a rainy day

"I think we dream so we don't have to be apart so long. If we're in each other's dreams, we can be together all the time" - Winnie the Pooh







Jeg var igen idag i dyrehaven. Denne gang var det med familien, for at gå en dejlig tur i vinter-kulden. Det var godt nok koldt, og virkelig smukt. Var jeg den eneste der idag var vidne til en af de flotteste vinter-himler længe?

Nu venter endnu en hel skoleuge, og jeg glæder mig faktisk. Der skal ikke ske noget særligt, men af en eller anden grund har jeg helt vildt meget lyst til at få denne dag overstået, og komme i skole igen. I morgen begynder vi at øve shakespeare-stykker til teater, og onsdag starter jeg op til dans igen. Dette indlæg er egentlig bare lige en opdatering herfra, i morgen skal der nok komme et mere dybtegåene indlæg.

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar