12.1.13

You smile, but are you really happy?

"En mand kan ikke leve af chokolade alene - en kvinde kan..."
You don't love someone because they're perfect, you love them in spite of the fact that they're not.
Ville det klæde mig med briller?
Så er endnu en hel uge af året 2013 gået. De sidste par dage har været virkelig mærkelige, og samtidig virkelig gode. Jeg husker dem ikke som en helhed, men der imod kun små bider af hver dag. I går gjorde min veninde Sophia og jeg noget virkelig komisk. Vi ville ha' været oppe og svømmetræne, men i stedet gik vi ned og købte rigtig god chokolade (dog 72%) og spiste det hjemme hos mig, mens vi øvede til skolemusicalen, som vi skal til audition på på onsdag - wish me good luck! Fredag aften tog jeg til tøsefødselsdag/sleepover hos min dejlige veninde ClaraSofie fra min børnehave, sammen med tre (også fra børnehaven) dejlige tøser. Der hang jeg så ud indtil lidt i to idag, hvor jeg styrtede hjem, for at tage på arbejde - en hård dag, og derfor forkæler jeg også mig selv lidt lige nu, med god musik, chokolade og bloggin. I morgen står den også på arbejde, og derefter fransk-fremlæggelse.. "Juhuuu!".

Håber at I nyder weekenden piger (og drenge) Har I lavet noget de sidste par dage der virkelig fik jer til at smile, eller sker der snart noget der får jer til at smile, når I tænker på det?
Remember: You Look Super Cute When You Smile!

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar