31.1.13

Maybe I just think too much...

"Don't worry about the world ending today. It's already tomorrow in Australia."
Så sidder jeg endnu engang her under dynen. Jayme Dee's sang Rules kører over højtalerne, og dynen varmer min ømme mave. Jeg er lige kommet hjem fra arbejde, og sidder nu og skriver essay-stil til i morgen. Den skal handle om det perfekte menneske, og det er overraskende svært at skrive om. Ikke så meget emnet, men nærmere bare det at komme i gang. Selvom stilen burde fylde hele mit hoved, er det eneste jeg har lyst til at tænke på, hvordan denne dag mon har været for alle mine bekendte. Har mine veninder lavet noget sjovt, fik mine venner spillet fifa og var det dejligt for mine forældre endelig at se mig igen, efter tre dage hvor jeg har været ude hver aften. Jeg kan heller ikke helt lade være med at tænke på i morgen, hvor mange af mine inviterede til min konfirmation, højst sandsynligt vil modtage deres indbydelser. Jeg er utrolig spændt på den dag jeg skal konfirmeres, gad vide om alle mine venner og veninde også er det? Ikke blot dem der kommer til min konfirmation, men også dem der selv skal stå der oppe i kirken, og sige sit ja til gud.

Ja jeg kommer jo nærmest til at skrive en hel essay her på bloggen, hvis ikke jeg stopper mig selv nu. I morgen skal jeg svømme med Sophia, som vi plejer, og efter det skal min klasse og jeg optræde for vores rektor, der går på pension, til hans afskedsreception. Jeg er nervøs, men glæder mig også - og så bliver det selvfølgelig super sørgeligt at sige farvel, nu hvor han har været på vores skole, siden den åbnede for 11 år siden.
Jeg vil stoppe mig selv nu, og i stedet ligge mig til rette og se et afsnit af Paradise Hotel eller Friends. Vi ses!

Hvordan har jeres dag været? Er I klar til at gå ind i Februar 2013?

Knus Nikoline

2 kommentarer:

  1. Sød blog, kan lide den måde du skriver på!
    - Bliv ved med det!

    Vil du følge min fotoblog? :-)
    - demeurezforts.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du have! Jeg vil meget gerne tjekke din blog ud :-)

      Slet