30.1.13

First we eat..

"Baby I'm yours and I'll be yours until the stars fall from the sky, yours until the rivers all run dry. In other words, until I die."
Jeg var idag sammen med Emma, inden vi strøg til dans. Efter en hård og lang skoledag, med en masse sprog og valgfag kom vi endelig hjem til mig. Vi besluttede os straks for at pandekager var hvad vi havde brug for, og jagten gik derefter på at finde de helt rigtige ingredienser, og få lavet dem hurtigst muligt.

Ud over pandekager og total girlpower, har denne dag været stille og rolig. Skolen bestod kun af sprog - fransk, engelsk og dansk. Efter en laaang dag, havde jeg valgfag hvor vi for første gang skulle øve musical. Det var super sjovt, men også svært at huske så mange replikker. Jeg vil egentlig ikke holde jer hen mere, men der imod ønske jer alle en skøn dag/aften.

I får da også lige en lille billedserie fra min og Emmas pandekage-dag:





Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar