27.1.13

I Went Shopping..

"And your hearts against my chest, your lipstick pressed to my neck, I'm falling for your eyes, but they don't know me yet. With a feeling I'll forget, I'm in love now."
Det var kærlighed ved første blik da jeg så denne i H&M. Farven mint falder rigtig godt til mit hår, og med et par sorte jeans er det outfit hjemme! - måske I får et Outfit Of The Day i morgen.
Sorte neutrale shorts fra H&M - 129 kr. Beklager det ultra dårlige billed.
Hyggeshorts fra H&M - 20 kr. stykket.
Sort neglelak fra Rimmel London - 30 kr.
Jeg var igår på en mindre shoppetur med min mor, hvor jeg fik købt mig lidt godter til min tøjsamling derhjemme. Egentlig var det ikke planlagt at jeg skulle ud og bruge penge, men jeg blev alligevel en smule fristet da de store udsalgs-skilte hang i H&M's vinduer. Den blå skjorte på det første billed var faktisk ikke et tilbud, men som den hang der og nærmest kaldte mit navn, kunne jeg ikke snyde den for en tur i prøverummet. Og til en pris på blot 179,95, måtte den simpelthen bare med hjem. De sorte shorts var en pakke der kom med posten samme dag, og kostede mig kun 129 kr. Jeg har længe ledt efter et par sorte shorts, da sort jo passer til absolut alt - og helt tilfældigt fandt jeg så et par der var lige mig.

Hyggeshortsene i grå og sort fandt jeg til en 20 stykket i H&M. Normalt er prisen 40 kr. pr. buks, så man kan jo sige at jeg fik to par for et pars pris - rimelig godt scoret!
Den sorte neglelak fra Rimmel London købte jeg for 30 kr. i Matas. Det var egentlig en anden neglelak, fra samme mærke, som jeg var ude efter, men de havde den ikke i sort og jeg tog derfor chancen og prøver nu denne i stedet for. Jeg har lige lagt et lag på her til aften, og syntes faktisk at den er rigtig god. Anmeldelse af den er på vej!

Har I haft en god weekend? Lavet noget awesome?
Min har været ganske hyggelig, men det hører I mere om i morgen.

Knus Nikoline

2 kommentarer:

  1. Det er godt billigt for en sort rimmel neglelak! :D elsker shoppeture ;)
    Jeg har en give-away kørende på min blog, og ville høre om du kunne tænke dig og deltage?
    http://kom-se.blogspot.dk/2013/01/black-mask-give-away.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe også mig, det er vist bare en pige-ting det med at bruge mange penge på shoppeture ;)

      Jo jeg vil meget gerne tjekke din give-away ud :)

      Slet