25.1.13

Let's be happy

"Let the rain wash away, all the pain of yesterday."
På billedet ovenover kan I se hvad posen indeholdte: Body Butter prøve // Moisture cream prøve // Day cream prøve // Lip Gloss // Mini Mascara // Candied Ginger Shower Gel // Net
Min veninde og jeg lavede igår det vildeste scoop, da vi helt spontant tog et smut forbi The Body Shop på vej hjem fra skole. Min hensigt med at smutte der ind, var egentlig bare at få købt mig endnu et net. Til kun 15 kr. blev jeg simpelthen nødt til at købe et til, ligesom det jeg viste i min anden video (se her). Da min veninde og jeg så kommer ind, fortæller damen ved kassen at man for 30 kr. kan købe en slags goodiebag/gaveæske med alt hvad hjertet begærer. Og det kunne vi selvfølgelig ikke stå for, så Emma (min veninde) og jeg gik 10 minutter efter begge to derfra, med hver vores pose fyldt med dejlige ting, for sølle 30 kr.
 
Nyder I jeres fredag aften? Jeg gør i hvert fald, med X-Factor, håndbold og familiehygge.
 
Knus Nikoline


Ingen kommentarer:

Send en kommentar