25.1.13

Dance lightly with life

"Today is your day to dance lightly with life, sing wild songs of adventure, soar your spirit, unfurl your joy."
Today, give a stranger one of your smiles. It might be the only sunshine he sees all day.
Dette er blot en lille opdate herfra. Vi fik igår roller til skolemusicalen, og jeg var utroligt spændt. Som jeg har nævnt før skal vi spille Bølle Bob som årets musical, og jeg har fået tildelt rollen som den forvirrede og naive klasselære Fru. Basse. Det er en af hovedrollerne og jeg er yderst tilfreds - nu glæder jeg mig bare til at komme igang med at øve!

I dag har den stået på træning i form af svømning. Ud over det opfandt jeg idag et nyt outfit, ud fra en halvgammel skjorte, et par sorte bukser og et flettet bælte. Jeg ville gerne vise jer outfitet, men det er nu blevet mørkt udenfor og lyset er desværre rigtig dårligt. Så det må I have til gode til en anden dag. Og som prikken over i'et fik jeg idag 10 med pil op i dansk, noget der virkelig løftede min dag op.

I aften står den på X-Factor, håndbold og total afslapning. I morgen skal jeg sove hos min dejlige veninde Sophia, hvor vi skal se Titanic - for første gang, i hvert fald for mit vedkommende. Selvom jeg selvfølgelig godt kender historien, og den ultra lækre Leonardo DiCaprio.

Hvordan har jeres uge været? Og er I klar til en dejlig weekend?

Knus Nikoline

2 kommentarer:

  1. Åhhh glæd dig! Titanic er SÅ god! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig også meget, men er også lidt bange for slet ikke at kunne stoppe med at græde bagefter!<3

      Slet